sunnuntai 11. elokuuta 2013

Neste oil rally

IMG_1811 IMG_1814 IMG_1818 IMG_1824 IMG_1871 IMG_1875 IMG_1907 IMG_1925 IMG_1970 IMG_2045
Kuvia viikon takaisesta nesterallista, josta en Florida hömpötysten takia oo vielä ehtinyt päivittelemään.
Tänään äiti palas mökiltä ja Nikke lähti kotiin. Ehti meillä tässä viikko olla yhteiseloa kahestaan meillä. Oli
kyllä ihana tunne ilalla kun ei tarvinnu ite tehdä ruokaa! Huomenna tapahtuu paluu koulun penkille.. koulun
jälkeen meen kaupungille kattelemaan Nikelle uusia farkkuja ja ostamaan uuden hiusvärin... Oon nimittäin
brunette nyt! Uus väri siks että yks paketti ei riittäny mun koko päähän ja blodi paistaa joistain kohdista läpi.
Oon kans katellut vaatteita kirpparille, koska mun vaatekaappiin ei yksinkertaisesti MAHTUNUT mun
Florida reissun jälkeen kaikki vaatteet.

Jos lähipäivinä saisin sitä ostosvideota kuvailtua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti