maanantai 19. marraskuuta 2012

mis tahansa mestassa ain ku himassa

IMG_8532 IMG_8524 IMG_8527 IMG_8529
Yks tylsä päivä lisää! No ei tänään oon saanu taas vähän kaikkee aikaseks.. Okei pääsin kahelta koulusta ja
laitoin ite fiksuna lisää lasinpesunestettä ja tarkistin öljyt.. onneks! No menin sit mummulle chillailee (makaa
sohvalle ja syömään) pariks tunniks. Alotin tekeemään biisianalyysiä jonka pitää onneks olla vasta melkeen
parin viikon päästä valmis. Illemmalla käytiin äitin kanssa tarjoustalossa ja käytiin samalla jyskissä kattomassa
oisko ollu sopivaa sänkyä mulle! Saan siis vihdoin 120cm leveen sängyn..! Mut mennään varmaan joku päivä
täs ikeaan kattelee. Ostin tarjoustalosta ton lasimaljakon ja noi jouluvalot ja kans ton kuorintavoiteen joka on
samaa mitä mulla on ollu ennenkin. JA MIKÄ TÄRKEINTÄ: sain joulukalenterin! Ei oo nyt taas mitään
kovin järkevää asiaa, huomenna Nooran kanssa Halikon lukioon konserttiin..

2 kommenttia:

  1. ikeassa ei oo 120cm leveit sänkyi, siel on mun mielest vaa runkopatjoi (: mut en tiiä et haetko sänkyy vai runkopatjaa c:

    kiva postaus, mäki oisin halunnu kinder joulukalenterin :D

    VastaaPoista
  2. runkopatjaa oon ostamassa :) ja kiitos!

    VastaaPoista